Změny v režimu Steel Hunter ve World of Tanks
Jaké se objeví změny v oblíbeném režimu ?
Hlavní rysy nového Steel Hunter.
- Při sólovém hraní v bitvě se můžete znovuzrodit, ale pouze během prvních 5 minut
- v četě budou 2 dva respawny na četu během 7 minut
- po oživení zůstává úroveň čerpání stejná, ale sada munice a bojové dovednosti budou standardní, jako na začátku bitvy
- Z leteckého nákladu bude možné získat oživovací poplatek
- Všechny tanky budou mít magnetický zaměřovač
- doba nabíjení zbraně se po vyrovnání zkrátí o 50 %.
- můžete vidět úroveň čerpání nepřátelského tanku
- roboti se objeví v různých fázích bitvy (blíže ke konci bitvy bude více silných robotů)
- ve žluté zóně bude časovač s časem, než přejde do červené zóny
- pokud opustíte bitvu s předstihem, všechny získané zdroje jsou spáleny
- rozdíl v bojové síle mezi vozidly různých úrovní se zmenšil, je méně pancíře a obrazovek
- bude standardní kruhový zobrazovací systém jako náhodný
Komentáře vývojářů k vyvažování vozidla:
"Nerfovali jsme Harlekýna hlavním nerfem na schopnost Airstrike, vylepšili Bai Langa zvýšením poškození za minutu na úrovni VII a nerfovali Ravena snížením poškození za minutu na úrovni VII."