Jak funguje mechanika odrazů střel v 9.3?
i Zdroj: WoT.cz
Článek Jak funguje mechanika odrazů střel v 9.3?

Jak funguje mechanika odrazů střel v 9.3?

Excalibur.cz

Excalibur.cz

16. 9. 2014 10:14
Reklama

Tzv. “ricochet” je odražená střela, která narazila na pancíř ve velmi velkém úhlu. Ve WoT, pokud AP nebo APCR střela zasáhne pancíř v úhlu 70° nebo více, je automaticky odražena bez jakékoli udělené DMG. Pro střely typu HEAT je tento úhel 80°, střely typu HE, HESH nemají tento typ odrazu vůbec. Počítání, zda bude, nebo nebude střela odražena, se provádí okamžitě poté, když zasáhne pancíř, normalizace je počítána až poté.

Co tzv. “ricochet” přebíjí, je pravidlo tří ráží, kdy pokud na pancíř dopadne střela o větším kalibru, než je trojnásobek tloušťky pancíře, “ricochet” nenastává (HEAT střely toto pravidlo nemají). Stejně tak “ricochet” nenastává, pokud je zasažen externí modul tanku, optika, kanón nebo pásy.

Co se změnilo?

V současné době existují dva typy “ricochet”. Střela se po něm může odrazit zpět směrem k tanku a znovu se pokusit o penetraci. Pokud se to nepodaří, střela odpadá. Stejně tak odpadá, pokud se odrazí mimo tank. V 9.3 ale poté, co nastane první “ricochet”, střela pokračuje dále po nové trajektorii. AP a APCR munice ztrácí 25% penetrace, HEAT si ponechává plnou penetraci. Pokud taková střela narazí na další vozidlo, bude se náraz na pancíř počítat, jakoby projektil byl standardně vystřelen.

Je také nutno zdůraznit, že odrazy vašich střel, které zasáhnou členy vlastního týmu, nebudou postihovány.

Zdroj:http://ftr.wot-news.com/2014/09/15/9-3-ricochet-mechanics-explained/

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama